Psychologie rozvoje dovedností pro život
Metodická příručka zpracována jako průvodce pro pedagogy na základních školách, aby dokázali lidsky pomoci nejen dětem a dospívajícím s poruchou autistického spektra a s Aspergerovým syndromem, ale pom
Tato kniha je slabikářem výchovy. Její rady pochopí každý, pokud ovšem bude chtít. Je spravedlivá i útočná vůči všem. Zabývá se spoustou problémů, se kterými se jako rodiče setkáváme a pomáhá nám pochopit to, co děti opravdu chtějí, cítí a jak na to
Monografie se bude zabývat šesti tématickými okruhy: 1. Motivační faktory učitelské profese, 2. Pracovní zátěž, 3.Pracovní únava, 4. Rizikové a protektivní faktory, 5. Pracovní spokojenost, 6. Kvalita života, životní naplnění a prožívání smysluplné e
Jak naplňovat vzdělávací cíle? Jakou úlohu v jejich naplňování má psychologie? Jak rozvíjet žádoucí kompetence u žáků? Na co klást důraz v oblasti žákovské a učitelské interakce, v oblasti výukových metod, forem, hodnocení aj.? Na to vše a mnohem víc
Monografie se zabývá tématem vzdělávání romských žáků v podmínkách základního vzdělávání. Řeší otázku determinantů edukace a postojů romských rodičů ke vzdělávání.
Často se stává, že se po rozchodu partnerů vytvoří nová rodina, do níž přibudou další členové a je nutné nově strukturovat rodinné vztahy. Partneři s dětmi budou, nebo nebudou mít další děti; jeden nový partner má děti, nový pár se může rozhodnout mí
Tento metodický materiál je věnován poznatkům, radám a doporučením důležitým pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra.